مدیرعامل شركت واحد اتوبوسرانی تهران خبرداد

ادامه همکاری اتوبوسرانی با ستادگردشگری در سال جدید

ادامه همکاری اتوبوسرانی با ستادگردشگری در سال جدید

بریونی: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ادامه همکاری با ستاد گردشگری شهرداری تهران و در اختیار گذاشتن ظرفیت های این شرکت برای گردشگری تهران، بعد از ایام نوروز و در طول سال، آگاهی داد.


به گزارش بریونی به نقل از ایسنا، مهدی علیزاده با بیان این خبر، اظهار داشت: هم اکنون هم در روزهای نوروز و برپایه برنامه ریزی و هماهنگی های انجام گرفته، خدمات جابجایی مجانی شهروندان به مقاصد گردشگری در دو نوبت قبل و پس از افطار، صورت می گیرد.

وی ادامه داد: این خدمات جابجایی که توسط اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، صورت می گیرد در قبل از افطار در چارچوب تور ری گردی و بازدید از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری این منطقه اختصاص دارد و پس از زمان افطار هم اتوبوس ها آماده جابجایی شهروندان به مقاصد گردشگری همچون برج میلاد، مجموعه گردشگری عباس آباد و میدان آزادی هستند.

علیزاده عنوان کرد: در بوستان هایی که جشن های نوروزی برپا است هم با استفاده از ظرفیت خطوط BRT خدمات ویژه ای برای جابجایی راحتتر شهروندان به این بوستان ها عرضه می شود.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران یادآورشد: موزه اتوبوس های قدیمی هم در روزهای نوروز در کنار برج میلاد تهران، برپا است و شهروندان در این ایام هر روز می توانند از این موزه بازدید کنند و از برنامه های در حال برگزاری و غرفه های فرهنگی در این محل، بهره ببرند.

وی تاکیدکرد: خدمات رسانی و تعامل و همکاری شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با ستادگردشگری شهرداری تهران به ایام نوروز محدود نخواهد شد و این همکاری در طول سال بخصوص ایام بهار و تابستان ادامه پیدا خواهد نمود.

علیزاده فعالیتهای ستاد گردشگری تهران را در افزایش شادابی شهروندان بسیار مهم و موثر دانست و اضافه کرد: تقویت ستاد گردشگری شهرداری تهران که این روزها به نحوی به صورت شبانه روزی درحال تلاش و خدمت رسانی به شهروندان و مهمانان نوروزی است، می تواند کمک ویژه ای به شناسایی و معرفی هرچه بهتر جاذبه های گردشگری تهران کند.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، عنوان کرد: در حوزه گردشگری در سالهای گذشته سردرگمی برای شهروندان و مهمانان نوروزی وجود داشت که سال جاری با راه اندازی سامانه مشاوره تلفنی گردشگری 137 این سردرگمی رفع شده است. سامانه مشاوره تلفنی گردشگری بهترین خدمت رسانی در حوزه گردشگری می باشد که روند بازدید از جاذبه های گردشگری را برای گردشگران، آسان می کند.





منبع:

1402/01/07
21:45:50
5.0 / 5
374
تگهای خبر: خدمات , شركت , گردشگران , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵
بریونی