مدیر اجرایی اسنپ تریپ:

تلاش اسنپ تریپ برای رشد فروش هتل ها در روزهای ركود، رشد ۱۷ برابری

تلاش اسنپ تریپ برای رشد فروش هتل ها در روزهای ركود، رشد ۱۷ برابری

بریونی: مدیر ارشد اجرایی شركت اسنپ تریپ اظهار داشت كه این شركت با مجموعه ای از برنامه ها در تلاش است تا در فصل های ركود كه تقاضا برای رزرو هتل پائین است، به افزایش تقاضا و سوددهی هتل ها كمك نماید.



به گزارش بازرگانی خبرنگار مهر، ضیافت افطار شركت اسنپ تریپ شب گذشته با حضور جمعی از هتلداران در هتل استقلال تهران برگزار گردید. در این برنامه امیرعلی مهاجر مدیر ارشد اجرایی اسنپ تریپ بیان كرد: گروه اینترنتی ایران با این دیدگاه تصمیم گرفت وارد بازار گردشگری شود كه با به كار گیری به روزترین تكنیك های بازاریابی مجازی، در جهت رشد بازار گردشگری داخلی قدم بردارد.
وی ادامه داد: دو سال و نیم پیش در گروه اینترنتی ایران با ۵ جوان آغاز به كار كردیم. الان این تعداد به بیش از ۱۸۰ نفر رسیده است كه میانگین سن شان حدود ۲۷ سال است. هدفمان این است كه با استفاده از توان مان در فضای دیجیتال، سفر را برای همه ساده و دلپذیر نماییم و به نقطه ای برسیم كه برای كسانی كه قصد سفر دارند، اسنپ تریپ مساوی مفهوم «انتخاب هوشمندانه خدمات سفر» باشد.
مدیر ارشد اجرایی اسنپ تریپ بیان كرد: همیشه معتقد بوده ایم كه بخشی از مشكلات صنعت گردشگری به این علت است كه هتل ها به اندازه كافی به مشتریان معرفی نشده اند. ما امسال تبلیغات مستقیم برای هتل ها را در دستور كار قرار دادیم كه به رشد ۳۰ درصدی فروش هتل ها انجامید. علاوه بر این سعی كردیم برای رشد فروش هتل ها در روزهای ركود، روی سفرهای كاری شركتها تمركز ویژه ای نماییم. هم اكنون با ۳۵۰ شركت همكاری می نماییم و در این زمینه هم در سال قبل رشد ۳ برابری داشته ایم.
وی ادامه داد: در همه كشورها به صورت میانگین ۶۰ درصد درآمد هتل ها از بخش های غیراقامتی مثل برگزاری رویدادها تامین می گردد. متاسفانه در كشور ما به این مورد چندان پرداخته نشده. ما در سال قبل در این بخش هم تمركز ویژه ای داشته ایم تا هتل های همكارمان از این كانال درآمدزایی هم بی بهره نباشند. در دو سال اخیر فروش اسنپ تریپ ۱۷ برابر شده است. در چند ماه اخیر بیشترین فروش را در میان سیستم های رزرو آنلاین هتل در كشور داشته ایم. هم اكنون بیش از ۸۰۰ هتل در اسنپ تریپ فعال می باشند. ما اخیرا فروش آنلاین بلیت هواپیمای داخلی و خارجی را هم راه اندازی كرده ایم اما تمركز ما همچنان روی سفر داخلی و تولید تقاضا برای هتل های داخلی است.
مهاجر در انتها صحبت هایش، آنلاین شدن كامل فرآیند رزرو را لازمه پیشرفت صنعت هتلداری ایران عنوان نمود و از هتلداران درخواست نمود در این زمینه با سرویس های رزرو آنلاین همكاری كنند. او همینطور از مسئولین حاضر در گردهمایی درخواست نمود تا با پشتیبانی از هتل ها، به كم هزینه تر شدن سفر كمك كنند.
ژوبین علاقه بند نائب رئیس هیات مدیره اسنپ هم در این برنامه اظهار داشت: گروه اینترنتی ایران دارای ۶ شركت جداگانه و مشخص است. اسنپ كه ۷۰۰ هزار راننده دارد و ۸۵ درصد از سیستم حمل و نقل اینترنتی را بر دوش می كشد. اسنپ باكس، اسنپ تریب، اسنپ فود، بامیلو و هیت. حدود ۳۷۰ هزار نفر از سامانه اسنپ استفاده می نمایند و ۸ هزار فروشگاه هم با بامیلو در حال همكاری هستند. ما امیدواریم كه با اسنپ تریپ در عرصه گردشگری هم بتوانیم سطح بالایی از خدمات را عرضه دهیم و به رشد این صنعت كمك نماییم.

1397/03/11
12:15:50
5.0 / 5
82
تگهای خبر: خدمات , سفر , فروش , گردشگری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴
بریونی