روایت مسعود جمالی از بمب گذاری منافقین در کنسرت گوگوش تا شایعه ارتباط همسر شب پره با مسئولان رده بالا

روایت مسعود جمالی از بمب گذاری منافقین در کنسرت گوگوش تا شایعه ارتباط همسر شب پره با مسئولان رده بالا

بریونی: ثروت کارتل طپش حاصل ارتباط با خوانندگان خارج از کشور بوده و این گروه از مافیا رفتاری برده وار با آنان داشته است. با انتشار مصاحبه جمالی مشخص شد که شبکه طپش، هیچ وقت رسانه سرگرمی سازی نبوده است.



سرویس فرهنگ و هنر مشرق

- کانال یوتیوب شبکه لس آنجلسی «طپش» بعد از پخش سومین قسمت از مصاحبه «مسعود جمالی» - از مؤسسان این شبکه و شریک علیرضا قاسمی - از دسترس خارج شد. شبکه ای که یکی از با اهمیت ترین ویدیوهای تبلیغاتی اش، جذب مخاطب برای کانال یوتیوب است، ناگهان سرویس بارگذاریش از دسترس خارج می شود.
این اتفاق، شایعات فراوانی درباره ی دور تازه کارهای این شبکه و افشاگری ها و شکایات قانونی خوانندگان ایرانی ساکن لس آنجلس را درباره ی گردانندگان قوت می بخشد.
انتشار مصاحبه سریال «مسعود جمالی» و تعطیلی همزمان یوتیوب این شبکه، بازار شایعات را داغ تر می کند و اظهارات یکی از سرکردگان مافیای موسیقی را می توان تیر آخر بر تابوت کارهای کارتل «طپش» توصیف کرد.
علیرضا امیرقاسمی در یکی از برنامه هایش به درستی اشاره نمی کند چرا کانال یوتیوب طپش از دسترش خارج شده، اما اتفاقات اخیر نشان میدهد که دوران بردداری باند «طپش» و انحصارگرایی این گروه به پایان رسیده و حالا خوانندگانی که با آنان سال ها همکاری داشته اند از این باند موسیقایی شکایات گوناگونی را مطرح کرده اند و احیانا طرح شکایات آنان در مراجع قضایی منجر به مسدود شدن کانال این شبکه شده است.
تصویری از دسترس خارج شدن کانال یوتیوب شبکه «طپش» بازار شایعات خیلی داغ است و در بین شایعات مطرح شده عده ای براین باورند که شکایت های اخیر خوانندگان ساکن لس آنجلس از" کارتل طپش"، «علیرضا امیرقاسمی» و «مسعود جمالی» سبب حذف کانال آنان از یوتیوب شده است. تهدیدی که سیاوش شمس و خیلی از خوانندگان ساکن لس آنجلس آنرا بارها مطرح نمودند.

یکی از چندین گزارش ساخته شده در یوتیوب از جدل سیاوش صحنه با علیرضا امیرقاسمی

h2>تلویزیون های لس آنجلسی؛ سرگرمی یا ابتذال روی مدار محتوای خاله زنکی
شبکه های تلویزیونی لس آنجلسی، چه درحوزه سرگرمی و چه سیاسی، از شروع فعالیت تا حالا به تولید محتوای نازل سطح پایین متهم بوده اند. تلویزیون داری در «شهرفرشتگان»، بطور کامل با این خصوصیت خاص رسانه ای، گره خورده است.
در میان همه شبکه های فارسی زبان به ظاهر سرگرمی محور، متمرکز بر موسیقی و حواشی خوانندگان ایرانی مقیم آمریکا، شبکه «طپش» رکوردار نزول کیفیت در محتوا است. در عین حال، مالکان این شبکه در طول سالهای اخیر همواره آنرا به عنوان شبکه ای پیشتاز در رسانه های فارسی زبان معرفی کرده اند. ادعایی که صحت آن، همواره مورد تردید بوده است.

توهم ممتاز بودن؛ خودفریبی طپشی


از زمان تأسیس مجموعه شبکه های GEM و دوران فعالیت شبکه «من و تو» (پیش از آنکه این کانال تلویزیونی به جریان های پهلوی متمایل شود)، اساس کار شبکه «طپش» تمرکز بر تولید محتوای نازل لس آنجلسی محور با عیاری خیلی پایین بود و البته جدل های لس آنجلسی محور، همواره تامین کننده منافع کلان گردانندگان بود. نمونه شاخص آن طرح دعوای حقوقی میان گردانندگان با گوگوش تازه مهاجرت کرده بود که این شبکه را در اولین سالهای فعالیت در دهه هشتاد شمسی در کانون توجهات قرار داد.
در نیمه اول دهه هشتاد شمسی قرار گرفتن این شبکه در کانون توجهات منجر به دریافت آگهی های میلیون دلاری از بنگاه های اقتصادی دوبی شد. در یک قیاس محتوایی، طپش هیچ مزیت رقابتی مشخصی نسبت به سایر شبکه های فارسی زبان نداشت. پخش همزمان موزیک ویدیوها و فیلمهای سینمایی خارجی دوبله شده، همراه با نمایش برخی فیلمهای ایرانی را نمی توان وجه تمایز توصیف کرد. الگویی از شروع دهه هشتاد علی لیمونادی در تلویزیون ایرانیان، کوروش و منوچهر بی بیان در شبکه جام جم انجام می دادند. تنها عاملی که طپش را برجسته کرد، همان جدل های شخصی گردانندگان و ارایه آنها در چارچوب مشاجرات رسانه ای نازل است. حرکت در این راه، توهم «ممتاز بودن» را همواره در ذهن مدیران شبکه تقویت کرده است.

مسعود جمالی شریک علیرضا امیرقاسمی یکی از مالکان شبکه طپش

h2>مصاحبه با شریک قدیمی؛ از تطهیر تا تیر خلاص
تولید محتوای نازل با گفت وگوهای اخیر این شبکه و در برنامه پرمدعای «آن کات» با چهره هایی همچون حمید فرخ نژاد، لادن طباطبایی، ریحانه پارسا، کامبیز قربانی (آتشین) و... مصداق پیدا می کند.
با این حال، باوجود ادعاهای مطرح شده، شبکه طپش در مقایسه با رقبایی مانند شبکه ITN (حمید شب خیر)، امیدایران (نادر رفیعی) و کانال یک (شهرام همایون)، کارکردی شبیه سایر همتایان لس آنجلسی اش دارد و با اهمیت ترین هدف، کسب درآمد است.
مستند /گفت و گوی شهرام همایون با رافی خاچاطوریان که در آن موضوع کلاهبرداری همایون از بانوان مسن برانداز را افشا می کند

خون آشامان طپشی وارد می شوند


برای «شهرام همایون» سرکیسه کردن زنان مسن علاقمند به براندازی (مستند به اظهارنظر مرحوم رافی خاچاطوریان در مصاحبه با همایون) و کسب درآمد میلیون دلاری با فروش پرچم شیرو خورشید جذاب است. آمال و آرزوهای «حمیدشب خیر» را با پخش آگهیهای بازرگانی فروشندگان خرده پای دوبی محقق می شود وبرای گردانندگان کارتل طپش، کنسرت گذاری و نوشیدن شیره خوانندگان مسن لس آنجلسی جذاب است.
اما آخرین برگ بازی این شبکه یا به تعبیری تیر خلاص، انتشار مصاحبه مجری و برنامه ساز معروف آن با مسعود جمالی است. این گفت و گو در پی اتهامات مطرح شده از طرف شهرام شب پره، سیاوش شمس و طیف وسیعی از خوانندگان مقیم لس آنجلس بر اساس کلاهبرداری جمالی و امیرقاسمی صورت گرفته؛ جایی که امیرقاسمی با دستاویز قرار دادن این گفت و گو تلاش می کند، کارتل دونفره اش را تطهیر کند.

احساس خطر کارتل از کنسرت بهنام بانی


افت چشم گیر موج موسیقی لس آنجلسی در ایران، حتی به خارج از کشور تسری یافته است. ایرانیان خسته از "همان همیشگی ها"، اندی، ابی، داریوش، کامران و هومن و... در یک کنسرت شش هزار نفری، بهنام بانی را همراهی کرده اند. در صف اول کنسرت چهره هایی برجسته موسیقی لس آنجلسی نظیر «صادق نوجوکی» حضور دارند. این اتفاق زنگ خطر خیلی بزرگی برای کارتل امیرقاسمی و شرکا است.
حضور پرتعداد ایرانیان در کنسرت بهنام بانی، هراس را در محافل لس آنجلسی تسری و توسعه داده و در چنین شرایطی، گرداننده طپش با انجام یک مصاحبه تفصیلی با جمالی تلاش نموده تا بشکلی غیررسمی این پیام را به دیگر خوانندگان برساند: با وجود شکایت های گوناگون و جریان دادگاه های مختلف، هنوز نسخه شفابخش «کارتل طپش» است.

تصویری از محتواهای بارگذاری شده در یوتیوب با موضوع کلاهبرداری کارتل طپش از گوگوش

h2>استارت کارتل طپش با یک قربانی
چرخه محتوای سطح پایین طپش با انتشار مصاحبه کامبیز قربانی شدت گرفت. قربانی، قربانی یک تبلیغ زمینه ای برای انتشار مصاحبه مسعود جمالی شد.

با این شیوه کارتل طپش در اینستاگرام و یوتیوب باردیگر وایرال تر شد و در معرض توجهات قرار گرفت.
تصویری قدیمی از کامبیز قربانی حین اجرای برنامه های ویدئویی کارتل طپش تصویری قدیمی از کامبیز قربانی و شهرام کاشانی حین اجرای برنامه های ویدئویی کارتل طپش کامبیز قربانی، از دو جهت قربانی شد. او روزگاری نه چندان دور کارمند همین کارتل بود و در تولید آثار این مجموعه در مقام مجری- بازیگر نقش ایفا می کرد. قربانی اگر در حلقه معتمدمین مادرش (گوگوش) قرار نگرفت، به سبب رابطه صمیمانه او با کارتل «امیرقاسمی - جمالی» است. کینه استمراری این کارتل از گوگوش، به سبب انصراف از برگزاری تور کنسرت هایش در سال ۱۳۸۳ شمسی را نمی توان نادیده گرفت.

گام اول کارتل، کلاهبرداری میلیون دلاری از گوگوش


گوگوشبه محض ورود به آمریکا قرادادی دو جانبه با مشارکت "جمالی- امیرقاسمی " و کمپانی «نیدرلندر» امضا می کند و در میانه راه از برگزاری ادامه تور کنسرت هایش انصراف می دهد. بنابر اظهار امیرقاسمی در گفت و گو با «مهرداد آسمانی»، کارتل طپش با ضرر و زیانی میلیون دلاری مواجه می شود.
با تحریک دو شریک امضا کننده این قرارداد، «نیدرلندر» از گوگوش شکایت می کند و این کمپانی موفق به محکوم کردن گوگوش می شود و بر مبنای حکم صادره دادگاهی در آمریکا، کنسرت ۲۵ دسامبر این خواننده در سال ۲۰۰۴ لغو می شود و تا مدت ها او نمی تواند در ایالات متحده برنامه اجرا نماید.
در قرارداد منعقد شده با گوگوش، "کارتل طپش" گرفتار زیانی میلیون دلاری می شود و انتشار مصاحبه کامبیز قربانی دستاویزی برای انتقام از او است.
در گفت و گو اخیر قربانی با این شبکه، او اعتراف می کند، مادرش درآمد چندین میلیون دلاری خودرا با مشاوره رها اعتمادی (مجری سابق شبکه من و تو) در حوزه مواد مخدر سرمایه گذاری می نماید و همین اظهارنظر سبب بدنامی گسترده او نزد مخاطبانش می شود که نمود آنرا در رسانه های اجتماعی می توان به وضوح مشاهده کرد.
مکانیسم انتقام «کارتل رسانه ای طپش» متوقف شدنی نیست. با گذشت بیست و یک سال از لغو کنسرت گوگوش این دو شریک همچنان روی مدار انتقام حرکت می کنند.
از سمت راست: مسعود جمالی - سیاوش قمیشی و علیرضا امیرقاسمی

چرا این گفت و گو از مسعود جمالی منتشر شد؟


حضور جمالی در مقابل دوربین تلویزیونی و ارایه مصاحبه، از طرف کاراکتری که هیچ گاه در مقابل دوربین قرار نگرفته خیلی عجیب است. او و امیرقاسمی سال ها شراکت حرفه ای و دوستانه اس در تأسیس شبکه طپش و برگزاری کنسرتهای خارج از کشور داشته اند و در طول سه قسمت مصاحبه اخیر، کمتر خواننده ای بوده که از گزند انتقادات و «الفاظ نیشدار» جمالی در امان مانده باشد؛ از ابی، گوگوش، داریوش گرفته تا امیر تتلو. جمالی نمونه ای از یک دلال هنری است که با شبکه های مافیایی موسیقی و حتی نهادهای داخلی ارتباطات پیچیده ای دارد. گفت وگوی مذکور دستاویزی رسانه ای است تا کارتل خودرا تطهیر کند و آوازخوانان لس آنجلسی پشت میز متهمان قرار دهد.
از سمت راست: مسعود جمالی - داریوش - علیرضا امیرقاسمی این تحلیل نشان میدهد که کارهای موسیقی خارج از کشور، حتی وقتی ظاهراً غیرسیاسی هستند، می توانند همزمان در قالب روابط داخلی هم مورد بررسی قرار بگیرند و شبکه های گسترده ای از ارتباطات پنهانی را به تصویر بکشند. یکی از محورهای مهم پرونده های در رابطه با شبکه طپش، تحلیل کارتل طپش و روش های مدیریتی آنان در حوزه کارهای موسیقیایی و رسانه ای است. شناخت رفتار و سبک مدیریتی جمالی می تواند کلید فهم روابط پیچیده ی مافیای هنری در خارج از کشور و ارتباطات آن با نهادهای داخل ایران باشد.

پول شب پره را خوردند وبه جایش پرونده سازی می کنند


پخش این مصاحبه از جمالی، به شکل طبیعی به وجه خیلی از خوانندگان خارج نشین لطمه می زند، البته افرادی در این گفت و گو هدف قرار می گیرند که به همکاری خود با کارتل طپش پایان داده اند. او بخشی از بدنه خوانندگان لس آنجلسی را تعمدا تحقیر می کند. اخبار انتشار یافته در چند وقت گذشته حکایت از آن دارد که خوانندگان ساکن "شهر فرشتگان" وارد فاز اعتراضی مقابل "شیاطین طپش" شده اند و به شکل علنی راجع به پشت پرده کارهای کارتل و پرداخت نشدن درآمدهایشان صحبت می کنند و حتی جسارت به خرج داده اند و بسادگی از آنان شکایت می کنند.
دومینوی افشاگری مقابل کارتل طپش با مصاحبه شهرام شب پره در اولین «برنامه» کامبیز حسینی شروع شد.

ویدئوی اظهارات شهرام شب پره درباره ی مسعود جمالی و علیرضا امیرقاسمی


پس از شهرام شب پره سیاوش صحنه (شمس) با انتشار یک سلسله استوری، پاس نشدن چک قرارداد کارتل طپش را منتشر نمود و امیرقاسمی را علنا تهدید کرد که با شکایت حقوقی او را به زندان خواهد انداخت و کانال یوتیوب این شبکه را متوقف خواهد نمود.

پویا دیگر خواننده ای است که مقابل این کارتل بارها موضع گیری کرده و پرداخت نشدن ارقام مندرج در قردادهایش صحبت کرده است.
تصویری از محتواهای بارگذاری شده در یوتیوب با موضوع کلاهبرداری کارتل طپش تصویری از محتواهای بارگذاری شده در یوتیوب با موضوع کلاهبرداری کارتل طپش اما «ابی» را نمی توان از این جریان اعتراضی از قلم انداخت. او بارها در تلویزیون های فارسی زبان درباره ی کارتل طپش افشاگری کرده و برنامه های مختلفی در یوتیوب بر مبنای موضع گیری خوانندگان مذکور درباره ی کارتل طپش ساخته شده است.
مصاحبه مسعود جمالی به نظر می رسید با این هدف تهیه شد که با انتشار یک تاریخچه یکسویه، موضع گیری های اخیر افکار عمومی در رسانه های اجتماعی نسبت به کارتل تلطیف شود.

اتصال پرونده طپش به روایت شهرام شب پره تا ناکام ماندن برگشت به ایران



در ادامه ی سلسله اظهارنظرهای جنجالی جمالی می توان به اظهارات او درباره ی شهرام شب پره اشاره نمود. شب پره در گفت و گویی با کامبیز حسینی ادعا کرد که در تور کنسرت هایش با عنوان «خداحافظی» ضرر کرده و قریب به یک میلیون دلار، یا رقمی در همین حدود، از مطالباتش توسط «کارتل طپش» پرداخت نشده است. این ادعا مستقیماً متوجه دو چهره اصلی شبکه طپش، یعنی امیرقاسمی و جمالی است. شب پره در این گفت و گو عنوان کلاهبردار را در مورد جمالی به کار می برد. جمالی هم در گفتگوی اخیرش ادعا می کند، در انگلستان شکایتی را مقابل شبکه «اینترنشنال» مطرح کرده و توانسته این شبکه را محکوم کند. شب پره در برنامه «باضیا» عنوان می کند که دادگاه های آنان با کارتل طپش در آمریکا همچنان درحال بررسی است.

از دیگر ادعاهای قابل تامل جمالی می توان به ارتباط همسر شب پره با چهره های رده بالای درون کشور اشاره می کند تا به این واسطه پروژه تخریب این خواننده را دنبال شود. رخدادی که مشابه آن درباره ی گوگوش صورت گرفت. طرح این ادعا توسط جمالی یکی از احتمالاتی است که منجر به مسدود شدن کانال یوتیوب طپش شده است.

همسر شب پره بودن، مسئله اینست



جمالی ادعا می کند: همسر شب پره به ایران رفت و آمد داشته و با سیستم حکومتی در ارتباط بوده است. جمالی این ارتباط را به شکل عمومی مطرح کرده تا شهرام شب پره را نزدیک به حاکمیت توصیف کند و این اقدام نشان دهنده استفاده ابزاری او از افراد برای اهداف شخصی و مالی است. وی در این مصاحبه بیان کرده که همسر شب پره حتی به مهمانی های خصوصی سران نظام راه یافته است. اگر همسر شب پره چنین نفوذی دارد، چرا او به شکل مستقیم نتوانسته مشکل برگشت و رفع مصادره اموال این خواننده را حل کند؟

ماجرای دعوت از شهرام شب پره به یکی از تولیدات شبکه نمایش خانگی


به دنبال این اختلافات مالی و حقوقی با «کارتل طپش» و بروز تنش میان شب پره و تیم برگزارکننده ی کنسرتش، تبادل نظر هایی از داخل ایران شروع می شود تا این خواننده برای حضور در برنامه یکی از مجریان سابق صدا و سیما که تولید تازه اش در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود، دعوت شود.
قرار بوده افتتاحیه این برنامه ی با حضور شهرام شب پره در ایران اجرا شود. چند قسمت از برنامه ضبط شده و ظاهراً امور در ارتباط با مجوزهای بالادستی درحال دریافت شدن بود. حتی مدیر پلتفرم پخش کننده حین ضبط برنامه در ترکیه حضور داشته است.
در حالیکه برنامه برگشت شهرام شب پره به کشور مراحل نهائی خودرا پشت سرمی گذاشت، اختلافات مالی با کارتل طپش در آمریکا رنگی تازه به خود می گیرد. موضوعی که گفته می شود مانع نهائی شدن برگشت شب پره به داخل ایران شده است.

جمالی مسئول برگزاری کنسرت خداحافظی شهرام شب پره بود و خواننده این مجموعه کنسرت ها مدعی است که مبلغی حدود ۷۰۰ هزار تا ۱ میلیون دلار به او پرداخت نشده یا «خورده شده» است.

پروژه امیر تتلو در ترکیه



در گفتگوی اخیر جمالی، ادعاهایی درباره ی خسارت های مالی خوانندگان و وجود روابط پنهان میان چهره های هنری و سیاسی مطرح می شود. در فرازی از این گفت و گو مطرح می شود خیلی از خوانندگان، قبل از برگزاری کنسرت هایی که توسط آقای مسعود جمالی ترتیب داده شده، متحمل خسارت هایی شده یا مدعی زیان مالی بوده اند.

با اشاره به این که تیم جمالی – امیرقاسمی از یک شاخه مهم از مافیای موسیقی خارج از کشور هستند، این حلقه ها به شکل درهم تنیده عمل می کنند و در خیلی از پروژه ها، ارتباط و تأثیر متقابل دارند و اظهار به ضرردهی یک تمارض سیاست مدارانه است.

در بخشی تفصیلی از این مصاحبه جمالی به ماجرای همکاری امیر تتلو اشاره می کند. در ادامه، این روایت به جزییات شخصی تری اشاره شد و او مدعی می شود که قراردادی با یک پیش پرداخت ۵۰۰ هزار دلاری با این خواننده قراردادی را منعقد کرد. جمالی مسئول اجرای کنسرت ها و تدارکات بود و حتی برای تتلو ویلایی در ترکیه خریداری شد و امکانات خاصی در اختیار او قرار گرفت. کار به جایی رسیده بود که تیم جمالی حتی به خواسته های خصوصی تتلو هم رسیدگی می کردند. بر مبنای اظهار نظر جمالی، تتلو آنقدر به او نزدیک بوده که با وی در آمریکا تماس می گرفته تا وی در ترکیه برایش کارگر جنسی بیاورند.
تصویری از مسعود جمالی حین امضای قرارداد با امیرتتلو به گفته جمالی، وقتی امیر تتلو به ترکیه آمد، برنامه ها و قراردادی میان آنها تنظیم شد تا تتلو در کشورهای مختلف همچون کانادا، استرالیا و اروپا کنسرت برگزار کند و
چگونه امکان دارد جمالی برای خواننده ای قرارداد ببندد، امکانات در اختیارش بگذارد و حقوق ماهیانه تعیین کند، بدون این که بداند تتلو امکان خروج قانونی از ترکیه به کشورهای اروپایی و حوزه شنگن را ندارد. وی در مصاحبه خود اعتراف کرده است که بعد از امضای قرارداد فهمیده گذرنامه تتلو منقضی شده است و به او سفارش کرده برای تمدید گذرنامه به سفارت ایران در ترکیه رجوع کند.
این اقدام سبب شد تتلو متوجه شود که تیم جمالی بیشتر نقش ابزار یا واسطه برای اهدافی فراتر از همکاری هنری دارند، همچون سعی برای تسهیل ورود قانونی او به ایران. نتیجه این روند آن بود که امیر تتلو به صورت کاملا قانونی وارد ایران و دستگیر شد.
تمام فرآیندهای قانونی گذرنامه و ورود تتلو، با هماهنگی و مدیریت تیم جمالی پیش رفت. این بخش از اظهارات نشان میدهد که جمالی نه فقط مدیر کنسرت بلکه نقش کلیدی در مدیریت حقوقی و لجستیکی هنرمندان در خارج و داخل کشور داشته است و کارهای او می تواند نقطه آغاز تحلیل گسترده تر مافیای موسیقی و ارتباط آن با داخل کشور باشد.
جمالی در بخشی از صحبت های خود اظهار کرده که با امیر تتلو در زندان، همچنان در تماس است و می گوید: من همین الان هم که امیر تتلو در زندان است با او تماس دارم، به او زنگ می زنم و با او صحبت می کنم. وی افزوده است که قبل از صدور حکم رسمی برای تتلو، پیشبینی کرده بود که «به زودی حکم عفو او صادر می شود». در صورت آزادی تتلو، برنامه ریزی هایی برای ازسرگیری همکاریهای هنری و برگزاری کنسرتهای جدید میان آنها انجام گرفته است.

گوگوش و تهدید بمب گذاری توسط سازمان مجاهدین خلق


جمالی ضمن تمارض و تعریف روایت هایی نه چندان صادقانه، خاطره ای از کنسرت گوگوش در سالنی ۱۴ هزار نفری نقل می کند که با اهمیت ترین بخش آن اشاره به بمب گذاری سازمان مجاهدین خلق است. جمالی اشاره می کند، مسئولیت هدایت این کنسرت ها را برعهده داشته وپیش از کنسرت، شایعه بمب گذاری منتشر گردید که موجب ایجاد ترس و دلهره در میان عوامل و حضار شد. وی ادعا کرد که این شایعه، غیرواقعی بوده و با همکاری مسؤلان سالن و اف بی آی، صحت ماجرا بررسی گردید.
در نهایت در پارکینگ سالن، شی مشکوکی دیده شده که بعد مشخص شد نوعی بمب آتش زا بوده و سازمان مجاهدین مسئول این اقدام بوده است.
کاملا مشخص است که این بخش از مصاحبه، ربطی به کارهای اخیر جمالی ندارد، اما موضوع زندان رفتن و موضع گیری مقابل سازمان مجاهدین با هدف گذاری دلبری از هادیان احتمالی اش مطرح گردیده است.

پایان برده داری در لس آنجلس



«کارتل طپش» با خوانندگانی همچون ابی، گوگوش، داریوش و شهرام شب پرهو... سال ها ارتباط داشته و از اعتبار آنها برای پیشرفت جایگاه اقتصادی و رسانه ای خود بهره برده است و از این طیف از خوانندگان برای کسب درآمد و شهرت بهره برده است. در بعضی موارد برای کسب سود بیشتر تلاش نموده هنرمندان را به اهداف سیاسی یا نمادین متصل کند (مثلاً استفاده از تصاویر شاه یا پرچم ها در کنسرت ها). هدف اصلی کارتل طپش فقط جلب توجه مردم و سود اقتصادی بوده است. مثل تور نمایش خانه امن که محصول طپش است که روی موج رخدادهای پسا ۱۴۰۱ سوار شد.

اگرچه امکان دارد برخی اجراها فقط هنری به نظر برسند، اما با دقت در «خطوطِ میانِ واژگان و رفتارها» می توان ردّپای خطوط اتصال میان خارج نشینان و مافیای داخلی را مشاهده کرد. این طیف از فعالین هنری می توانند هم زمان نقطه وصلِ گروههای متعدد—از لس آنجلس تا تهران—باشد و گمانه زنی ها و تحلیل های بیشتر در اینباره ضروریست.

موفقیت و ثروت کارتل طپش حاصل ارتباط با این خوانندگان خارج از کشور بوده و این گروه از مافیا رفتاری برده وار با آنان داشته است. با انتشار این مصاحبه هم مشخص می شود که شبکه طپش، هیچ گاه رسانه سرگرمی سازی نبوده و فقط ابزاری بوده که معایب و سو استفاده های کارتل را تطهیر کند.

1404/08/22
09:46:27
5.0 / 5
14
تگهای خبر: ابزار , تبلیغات , تولید , خرید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
پربیننده ترین ها

پربحث ترین ها

جدیدترین ها

بریونی